Happiness is Destination Pain is the Process

Friday, April 13, 2007

--** Masalah PerNafasaN**--

Assalamualaikum....

Hari nih aku tak Masuk OT lagik. Smalam Begitu Berkobar-kobar aku nak masuk Ot. Tapi pagi nih aku ada masalah pernafasan sekali lagi. Nihlah akibatnyer kalau tidur dalam Air-Con . APa boleh buat, belum mampu beli kipas. Duit tak masuk Lagik. ;P

So...Lepas amik Inhaler jer..aku terus tidur lagik..Hehe.Bangun then tolong mak masak jap..terus aku kemas sikit2 bilik aku.. Tercungap2 jugak...dah bis semua ingak nak vacuum..tapi tgk lah nih...SIL ngan Niece aku tgh melepak atas katil aku..tgh tido..Terbantut aku nak vacuum, nanti menganggu pulak kan. Vacuum nih kalau senyap takper jugak..bising mcm aeroplane tgh engine run...* i know im considerate* HeHE

Oh yah..btw Uncle dah dapatkan nama techinician tuh..HEHE...Aku so happy.. Walaupun aku nih belum ada guts nak berbual ngan dier..Tgk jer jadilah kan..Haha...
haiz..everytime aku berbual pasal kerja..sedih dibuatnyer..im left with 1 month pplus jer kat sana..Sedih giler seh..2 tahun kat sana..and then nak gi tempat lain suker2. AKu tak rasa boleh dpt jumper members gerek mcm skg..Haiz..TApi kalau dah bukan rezeki aku kat situ...apa boleh buat kan...Berdoa sahaja lah kan...

Oklah..i think nak gosok baju plak...Take care..apa2 aku update lagik.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home