Happiness is Destination Pain is the Process

Monday, March 26, 2007

Kenyang Kenyang...
Hmmmm....
I assumed i would be richer this month due to the two cycle payment, but luck was not on my side..i got only 1 cycle..so not too good but again not too bad..coz it also means..next month im richer. Haha..
So...last two days..aku gi shopping. Rancangan sepatutnyer shopping ngan Enotz. Tapi di saat-saat akhir, terpaksa batalkan disebabkan enotz dipanggil kerja. So aku ajak Fyza, kawan kerja aku untuk temankan. Nasib baik jugak dier boleh pergi, kalau tak nampak gaya merayap sorang lah. So..kiter go SIm Lim seperti yang dirancangkan..Mata rambang kat sana..Mcm2 benda ada..But aku beli yg patut jer lah..so aku dptkan Speaker untuk Laptop aku. Serbagun sebab..ia oleh digunakan untuk Ipod Sekali. Lagi satu barang, oh yah aku beli Ipod Casing..Crystal Case Warna BIru..Then kita pusing2...and we head off to Bugis. Gambar Speaker Baru aku. Cun tak????

Ok..then we go to bugis..gi makan kat KFc..and i bought myself a pair of shoe and aku beli hadiah untuk anak sedara aku. Her bday is coming. Aku belikan dier baju..tapi suker atau tidak..wallahualam! Nak amek..taknak sudah..haha! Then kiter singgah kedai Adidas..ive been eyeing this bag..lawa giler. tak tahulah org lain nampak lawa ker tak..tapi yang penting aku suker..korang tak suker..apa aku kisah.Kwang kwang! Nasib Baik..lah Adidas kat Bugis tuh tak jual bag tuh..kalau tak..ada chance aku borong jugak.HEHEH!

K..citer smalam plak..LEpas OT..kiter sekumpulan..Uncle Shis, Cik hamid, Cik Suarli, Abang G, Zul,Fyza, aku dan Guest Of Honour "Sufri hudi".gi makan kat Kampung Chai Chee. Its actually an ocassion mcm Farewell Part for Didi lah sbb he was being terminated..APa leh buat rezeki dier bukan kat situ. Rezeki aku camner plak eh?? mmmm..argh taknak pikir ar. So..kiter samapi sana 9.30mlm. mungkin sbb ramai orang..kauz..service dorang dahsyat siol..satu jam ktier tunggu..tak sampai jugak makanan. Kiter semua dah lah tahan perut sbb nak makan malam..kira2 dlm 10.45 mlm baru drg hidang..TOuching siol! PErut Melalak giler! THen kiter start lah makan semua...there was a poin bagsa perut dah takleh take it...Ingat dah habis lah kan..ruper nyer ada 3 dish lagik yang belum kuar..Masyallah! Dashyat! At last kiter bungkus..and bagi2 bawak balik. Apa taknyer..the set is for 10 pax..yg ada cumer 8 pax..hehe

First Dish: COld Dish..tak tahu lah apa dlm dier..lantak ajer
Second Dish: Sharkfin Soup..Nikmat siolz..( belen bungkus)
Third Dish: Nasi Jagung
Fourth Dish: Ikan Bakar
Fifth: Udang Rangup
Sixth: Kangkung bElacan..sedap tapi tawar sikit..Dah lapar telan jer lah
SEventh: Keladi..err tak sentuh pun..tak reti..(bungkus)
Ini partlah ingat dah habis...rupernyer
Eight: AYam Lemon SAuce ( bungkus)
Ninth: Baby Squid (bungkus)
Tenth: Chap Choi Veggie(bungkus)
Last: Desert(bungkus)

Kenyang Kenyang.....*Burps* ALhamdulilah...

Semoga dipanjangkan umur dan murah rezeki pada yang mulia CIk suarli dan Cik hamid Sbb Belanja kiter2 nih semua..Amen!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home