Happiness is Destination Pain is the Process

Monday, March 19, 2007

Hey..hey Hello Mello Jello Welllo...Selamat Pagi Warga BLoggerz...
Amacam Sudah Sarapan ker? Hmmm...mesti sedap...bagi yang tak reti bersarapan..Hehe..Jangan lupe makan lunch yer. Muahaha...

So apa aja aku buat niari ?? Hmmm...well aku baru ajer balik dari kerja mlm nih..satu malam aku tak tido kat kerja,,Aku dok layan citer DUNIA BARU dari tv3 kat ipody..Haha..tuh lah dier temanku skang..dan aku nih dah tersangkut ngan itu citer..haiz..bukan sangkut ngan cerita..yang sebenarnya aku dah tersangkut ngan si MOhd PieRRe ANdre. Dia berlakon Sebagai Mohd Adif..Ahh...boleh gila aku layan citer tuh..dahlah aku ketawa srg2...Hai...Mohd Pierre Andre...Arghh...CLoud 9 jap..AKu suke tgk dier..cara dier ckp..mcm cool dan ala ala decent gituk..dah lah charming..dan yg paling penting..senyuman nyer ahhhh..menusuk dikalbu..Haha..OVerRated lah Pulak aku nih kan...Oklah..AKu updata pasal aku nyer Hero nih lain Kali Hehe...

So Skang nih tgh convert Video untuk aku nyer IPODY ..kebetulan Malam nih Xtra Nite aku..so bolehlah aku layan movie lagik malam nih..Hmm..ckp pasal xtra nite..Haiz..kawan best aku kat kerja si Didi dah kena Terminate..nih ar..org main busuk sak..padahal agama sama..Tak ku sangka pulak aku akan bertemu org yang mempunyai hati yang busuk. Kalau didi ada, mesti xtra nite aku nih gerek..haiz so terpaksa lah aku layan aku nyer MOHD PIerrE ANdre...Khekehe..THere i go AGain..

Oklah...Once dah bis download dan convert nih...Tuan Putri nih nak masuk beradu..HEEH SEE YA!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home