Happiness is Destination Pain is the Process

Thursday, March 22, 2007

Hari ini Punya lah penat. Woooish teruk juga aku niari. Dah almost sebulan lebih aku kerja sorang, PArtner aku ntah hilang ker mana...terus ghaib. Dgr2, Officer sampai carik dia kat rumah tapi tak dpt jumper. dan Skg nih Boss aku pun dah tak tahu nak buat apa lagi, melainkan menyerahkan pada HR untuk membuat keputusan. Dan kerana itulah aku harus buat semua perkara sendirian. Ada OT pun hmmm..bukannyer boleh harap sgt lah kan. Dulu ada si DIDI, ringan sikit beban aku..responsibility aku. sbb dier banyak dpt membantu aku, walaupun cumer sikit jer yg dier tahu..tapi ada lah jugak yg dier boleh bantu. Si Asten OT tadi..dier cuem buat 7 barang jer..AKu pulak takder masa nak tgk apa yang dier buat..AKu very the busy.
Niari aku main kejar-kejar..barang tuh takder lah hilang lah transit lah..penat seh..
Communication breakdown lain..Haiz...

Actually aku nak type lagik..tapi tangan dan mata tak mengizinkan..so aku belah dulu ajer lah k..
Sambung besok..C ya~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home