Happiness is Destination Pain is the Process

Saturday, April 21, 2007

--**Dayus???**--
Akan Kiamat ke Dunia? Jenis Lelaki yang Baik dan Pemimpin dah Pupus pada Zaman Ini?
Dimana Letaknya HarGa Diri Seorang Lelaki?
MeminJam Wang Dari Kaum hawa
Dahulu Kala, Lelaki aMat Ego SekiRAnya MereKa Perlukan Bantuan segi Duit. Mereka Tidak Akan Jatuhkan MartAbat MereKa dan Meminta Dari Kaum Wanita. Pada Mereka, Perbuatan Ini Amat Memalukan Kaum MeReka. Seolah-Olah, MeReka yang BerBuat SedeMikan tidak Punya Harga Diri.MeMang Sifat Lelaki itu begitu, Pemimpin Sebuah KeluarGa. Dan BolehKah MeReka Memimpin Sebuah KeluarGa SeAndaiNya Masalah Duit MereKa TerPAksa Minta DAri Kaum Hawa? Amat MeMalukan.
MaSih BerHutang dan Masih Mahu Meminta WAng DAri Kaum hawa
BagaiMana Kes Ini Pula. DI Tahap Ini. Si Hawa Mesti Pikir..LeLaki ini Tiada PendirIan dan TidAK Mahu berUsaha. TiAda SiFAt Malu Dalam DIriNya. SudaH BerHutang, TApi Masih AdA hati nak PinJam Lagi. HuTang Lama Masih Belum DiSEleSaiKan, Tapi Nak PinJam Lagik? Ishk Ishk! Kaum Adam SebegIni HanYa InGInKan CaRa PenYeleSAian Yang MuDah. Jatuh MarTabat Kaum SeBeGIni. TeRAmAt MeMAluKan.
yang MeMinta SimPati
Ini Lagik DashyAt. Dah Tak Dpt Apa yang DimInta..MenGaku berSalah. MeMinta AMpun dan Maaf..TETAPI DiUlangi PeRKara Itu. TiAda SiAPa yang MeMBantu. Di Saat Ini, Teman-teman Menyepikan Diri. Baru Tahu Siapa KaWan dan Siapa Lawan. Teman yang SenTiasa Di Sisi Ketika Saat Suka DAn Duka Tidak PerNah diHargai Satu Masa Dahulu. Dan SEkARang Tiada Siapa yang Hendak MenoLong. Ketika ini, Hanya Keluarga yang Dapat Membantu. Tapi..Keluarga juga tidak Dapat Membantu..Ishk Pelik! Pelik!
DiBeri Nasihat...SuPaya BeruSaha...Tegas Dalam Pendirian..Taknak Terima Lah Pulak...
Gasak Kau lah...Asalkan BerBahagia henDAKnya...
* Tiada berKaitan Dengan Sesiapa. hanya Pandangan Penulis Sahaja*
Terima Kasih
Wasalam

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home