Happiness is Destination Pain is the Process

Monday, December 03, 2007

Sajak - Hampir

I was cleaning up my folders in my Laptop when i chance upon a poem, ive written way back.
Cant remember when it is, but i guess it could be during my emo-emo days..Ahakz..

Hampir
Hampir aku terlupa pada yang kekal esa
Yang Mencipta memberi Nyawa
Hampir aku terlena dibuai mimpi indah
Yang hanya wujud di alam maya
Hampir aku terlanjur dalam dakapan asmara
Yang Hanya membawa aku didampingi dosa
Hampir aku terseksa dalam derita cinta
Yang meracuni minda menghancuri jiwa

Bangunku dari khayalan
Berpijak di bumi yang nyata..
Menyedari akan kenyataannya...

AKu adalah hambanya
Tiada kekal dalam dunia
Aku Manusia biasa
Tidak Dapat lari Dari dosa
AKu Sering diuji
Untuk Melihat Ketaatanku PAdanya
Dunia Yang Sementara
Penuh dengan tipu daya

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home