Happiness is Destination Pain is the Process

Tuesday, October 24, 2006

Hari Raya..Pastinya ramai insan yang akan berbahagia..si samping.keluarga tercinta...kekasih yang disayangi..dan ada juga yang akan tangisi permergian orang yang dikasihi..

Bagi aku...Tiada apa ertinyer gembira pada hari ini...Ya! aku mungkin gembira dpt luangkan masa bersama setiap ahli keluarga ku...tapi dalam masa yang sama..hati ini merintih..meraung kerana telah dilukai..buat ke...ke....ntah lah keberapa kali. beribu-ribu maaf telah aku berikan..tapi mengapa manusia tidak pernah insaf akan kesilapan yang telah dilakui. Aku sedar diri ini jua tidak terlepas dari melakukan kesilapan demi kesilapan..Namum setiap hari aku menilai dan menitik beratkan setiap perjalanan ini..supaya aku dapat memperbaiki hidup ini...

Ya ALlah!!! Tapi Mengapa..pada saat ini...berita yang telah aku terima...menghancurkan hati ini. Mmg berita ini aku yang mengundangnyer sendiri...bukan kerana tidak mempercayai..tapi aku tidak mahu diri ini diperdayakan lagi. semmgnyer tiada niat pun..tapi its just by coincidence perkara ini stelah disebutkan..AKu ini bukan boneka...tapi manusia ciptaanmu yang mempunyai perasaan. Mengapa dier harus selindungkan perkara sebenarnya daripada aku...Aku hanya mahu kebenaran...itu saja yang aku minta.. Aku tidak meminta wang ringgit..atau harta...atau darjat atau kedudukan...tapi kejujuran. Begitu besar ker permintaan ini ya allah.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home