Happiness is Destination Pain is the Process

Saturday, September 16, 2006

Gua baru jugak balik dari kerja 1 hr ago. Overtime beb! Tapi gua lambat gi kerja tadik..sepatutnyer masuk pukul 10...tapi aku nih masuk kul 10.30..itupon gua naik teksi, haiz bankrupt aku.
Nari gua betolnyer penat,,apa taknyer gua smalam tido kul 4 pagi siots. gua ada sleeping problems ar beb..nih 12 hr shift telah membaut tidurku Haywire...arhhhh....

Tadi gua peh syg call gua tghari.gua punyerlah hapi kan...dpt dgr suara die.time tuh dier pat klcc. Hmmz..tapi maaf kata ar gua ckp...walupon gua happy2..tapi perasaan tak sedap gua masih ada. Gua tak tahu mcmana nak ckp ar beb...gua cuber lenyapkan tapi mcm ada sesuatu yang gua rasakan. gua rasa mcm dier sembunyikan sesuatu dari gua. Haiz...susah2..gua pon tak tahu mcmana nak tackle ini masalah..mungkin gua biarkan jer pon cantik. Insyallah kebenaran di pihak gua...

Oh yah! nih lagik satu kes...GUa tahu ar GUa peh bekas SI Iskandah tuh...dah kahwin dgn budak nama hafizah...dier ada jemput gua ar..drg kahwin sama hari ime si hanot tunang.Gua mcm tak percaya dier jemput gua..dier mintak address gua...tapi gua tak bagik ar.. Dia mcm sardine jer jemput gua...setelah apa yang dier buat kat gua..dier hancurkan harapan gua..dier musnahkan impian gua..yang penting..dier membua gua traumatise sampailah skg...
2 hari lepas..tangan gua nih gatal lah kan.gua type name dier pat search engine...sekali gua ternampak satu pompuan nih nyer multiply...ada letak nama drg..gua peh tangan pon gatal ar..gua ternampak drg nyer pic wedding. Waktu tuh..ga tak tahu ar..gua rasa sakit hati. beb...sepatutnyer gua yang ada sebelah dier..gua sayang maut sama dier waktuh tuh..tapi sampai hati dier tikam gua dari belakang..dier huru harakan keluarga gua...Gua percaya 100% pada dier..tapi dier tak menghargai..Alah..tak guna kan gua nyesal2...mungkin bukan jodoh gua ngan dier pon...lagipon gua skang ada Pacar yang 2 kali ganda lagik hebat dan lagk baik dari dier...Walaupon..pacar gua skg tak sekaya dier..tapi gua syukur ar ngan apa yang gua ada skg...Gua syg sama dier..gua harap..impian gua kali nih tercapai..

Tapi sayang ar beb..gua terpaksa tempuh halangan yang paling dashyat..Gua tak tahu gua leh lepas tak..dan gua tak tahu impian gua boleh tercapai tak... gua doadan gua harap..kali nih cinta itu bepihak pada gua...Gua pernah tgk orang lain alami masalah yang sama dgn apa gua alami skg..tapi kebykkanyer tak berjaya...gua..haiz..gua skg berdiri atas pagar skg...samada gua akan ke blkg atau ke depan..gua pon tak pasti..

Ishk..dahlah..asik cintan cintun ajer hahha..naik jelak nanti kk..ciaoz...

'gua jiwa satu, rock nvr die' Haha...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home