Happiness is Destination Pain is the Process

Saturday, October 28, 2006

Assalamualaikum Peeepzzzzz....

Amacama semua beraya??? mesti Gerekz sehhhhhhhh...haha..Ingat..jgn mkn banyak2..nanti weight yg diturunkan pada bulan puasa naik lah plak...

Ckp pasal weight nih kan..muahaahaha!! DEngan tak tahu malu nyer aku ckp..semmgnyer..weight aku dah naik agaknyer..Semua rumah aku pergi..Konferm!!!! Konferm!!! Kena Tegur...Abang aku...dengan aku jadi sasaran...ADa yg ckp direct plak tuh...Naaaaabehhhh~ "Cik..Cik..Hal-hal ukuran nih sensitip tao" Hehe...
Whatever it is, I need to shed some of this Lemak berkrim..AKu mmeessti!!! Tak boleh jadi gini...Patutlah aku tgk..penyakit aku makin bertambah..ishk-ishk! Mesti start dari skg...No nanti-nanti..Ni tmrw..tmrw..
Kalau Suhaimi Boleh..Aku boleh!!!!!
Muahahhaa!!!!

Dan maklumlah, setelah SEMINGGU cuti raya..duk umah...Terpaksa ku heret diri yang tak bermaya nih pergi kerja nari...Hehe..maklumlah dah terbiasa duk rumah...DAn Malang nasib ku..Tidak berbau.. Partner aku.. MC!! CILAKO! TErpaksa aku handle semua sorang-sorang...nasib baiklah kan...hujung mingggu..kalau MONDAY..Nak Ngamok ajer aku...
Muahaha...Dan..nih part ada sikit touching.Biasalah kan kalau dah partner aku tak dtg...Bekas aku tuh..nak menyelit ajer..ngn aku..so terjadi lah satu..session' luahkan perasaan"
Hah...nak tahu tak apa citer...Tunggu episod seterusnyer di masa akan dtg..huahuaha...
Penatlah nak citer...hehe..besok2 ar...:)

Buhbyez!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home