Happiness is Destination Pain is the Process

Sunday, January 06, 2008

Restless and Agitated

Time of the month.
Tengah feeling agitated and restless giler~
Tak tahu nak buat apa skg nih...
Kat MSN pun takder kamcing ho~ nyer members.
Mati kutu lah seh..
nak blaja..otak dah jammed..
nak surf..tak tahu website apa nak surf...
Takkan nak surf **** plak...astaghfiruahalazimm!!!
Mcm nak pengsan skg pun ader..
Nak call org..tak tahu nak call sapa...
ckp pasal calling-calling nih kan,
teringat zaman seondary sch...aku ada 2 best fren lah..pompuan..syafa and fara
Hairannyer, dulu aku bole berbual ngan si fara nih berjam2 kat tepon..
Syafa jgn ckp lah, dia bukan jenis gayut kat tepon lah kan
Yang lebih menghairankan lagi, kalau skg aku nak berbual ngan pompuan berjam2 kat talipon
mcm akward giler seh..
paling lama pun ..maybe stgah jam ker..itupun ngan enot lah..kalau ada masalah dalaman.
Nak berbual ngan pompuan lain..aiyoh...mcm kekok giler to the max..
tak reti nak confide in girls..mostly dgn guys jer lah kan..
Tapi skg nih jarang berbual ngan kawan2..
Sapa lah kawan laki aku skg kan..
Semua dah ada giirl...nak kena layan girl masing2 lah kan
Dr Lup aku...tak lain tak bukan Binjjr dah sesat ke bulan..tak dgr berita lagi...
Mal ada companion...
Rudy ada girl...
Izk takder girl tapi mcm biskot..
Ya ampun!!! Asal niari rasa mcm tak betul nih...
Haiz...main game pun cantik...

Tapi lebih cantik sekali is to tido!!!

Sok nak kena gi skolah bayar duit bridging module lah plak...
9th jan dah start class...

k lah ciaoz..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home