Happiness is Destination Pain is the Process

Friday, January 19, 2007

{----ABout The Ex-----}
I guess this would be my last Entry about the X. Its clearly states that everything was just LIE. NATO - No Action Talk Only.
Byk dier Nyer Sedih.In Tears..Nak Buktikan Kejujurannyer. Nak Bayar balik Budi Yang dah AKu taburkan. Hmmph! Full of SHIT! Ku masih ingat lagik malam tuh, suara tersedu-sedan. Mintak Maaf. AKu sebagai Manusia juga tak lari dari Kesilapan. Perkara yang mulia yang boleh aku lakukan ialah untuk mengampunkan Kesalahan Orang Lain. Tapi ini ker balasannyer.
Aku mintak jumper pon sbb nak kasi barang dier balik. Tetapi..haiz i guess its clearly now.
HE IS JUST NOT INTERESTED IN HIS THINGS. I told him that i can meet him either 18 or 19..and told him to call me on the 17 and c how he can fit into my schedule but..Buih lah..I expected already..And of coz i was not hoping for it.
Haiz...i guess this is it. Its no Point for me being symphatize towards him. Biarlah Allah Sajalah yang Membalasnyer...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home